divendres, 20 de novembre del 2020

Programa d'acompanyament emocional del CEIP XALOC.

 -CAT-

Benvolgudes famílies:


Ens posem en contacte amb vosaltres per a informar-vos de que hem posat en marxa un pla d'actuació per a poder fer acompanyament emocional de les famílies, alumnat i docents durant aquest curs escolar.


Així , en aquest missatge vos feim arribar un enllaç per poder accedir al qüestionari que s'ha elaborat des del centre per detectar les necessitats de les famílies durant aquest curs escolar.


Per nosaltres és molt important que el contesteu, per tal de disposar de la màxima informació en aquest curs tan difícil i prendre les mesures que siguin positives per tots i totes i sobretot pels alumnes.


Agraïm per endavant la vostra col·laboració i recordar que la informació que inclou el qüestionari es totalment confidencial i sols es farà servir internament a nivell de centre.

 

Enllaç del qüestionari en català:  https://forms.gle/ZjpWez317TzdDeBj8

 

-CAST-

Queridas familias:

Nos ponemos en contacto con vosotros para informaros de que hemos puesto en marcha un plan de actuación para poder hacer acompañamiento emocional a las familias, alumnado y docentes durante este curso escolar.

Así, en este mensaje os hacemos llegar un enlace para poder acceder al cuestionario que se ha elaborado desde el centro para detectar las necesidades de las familias durante este curso escolar.

Para nosotros es muy importante que lo conteste, para disponer de la máxima información en este curso tan difícil y tomar las medidas que sean positivas para todos y todas y sobre todo por y para los alumnos.

Agradecemos de antemano su colaboración y recordar que la información que incluye el cuestionario es totalmente confidencial y sólo se utilizará internamente a nivel de centro.

Enlace del cuestionario en castellano:  https://forms.gle/qg3fhHtUK6qSwNvV8

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada